Miten saada aikaan kestävää talouskasvua? Miltä näyttää EU:n talouden roolin ja euron tulevaisuus? Tule seuraamaan Vihreiden puheenjohtajaehdokkaiden Sofia Virran ja Saara Hyrkön keskustelua taloudesta. TalousVihreiden livetentissä ehdokkaita tenttaavat viestintäalan yrittäjä, toimittaja Leena Brandt ja vaikuttajaviestinnän asiantuntija Samuel Jokela.

Aika: Tiistai 9.5.2023 klo 18:15

Verkkolähetystä voi seurata YouTubesta ja Facebook-tapahtuman kautta

Tule mukaan TalousVihreisiin!

Haluaisitko edistää kestävää talouskasvua, yritysten kasvumahdollisuuksia ja kiertotaloutta? TalousVihreät on aktiivinen yhteisö, joka kokoaa yhteen yrittäjyydestä, talouspolitiikasta, julkisesta taloudesta, ja kiertotaloudesta kiinnostuneet. TalousVihreät järjestää keskustelu-, koulutus- ja kulttuuritilaisuuksia, sekä tekee aloitteita ja kannanottoja vihreämmän talouden puolesta. Jäsenenä pääset verkostoitumaan muiden taloudesta- ja elinkeinoelämästä kiinnostuneiden kanssa, äänestämään ja vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan, käyttämään asiantuntemustasi edistämään kestäviä talousratkaisuja, sekä osallistumaan mielenkiintoisiin tapahtumiin.

Liity mukaan jäseneksi