Osallistu

Mahdollisuus osallistua vihreämpään tulevaisuuteen

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”TalousVihreät näkee ettei taloutta voi olla ilman ympäristöä. Eikä ympäristöä ilman toimivaa taloutta. Hyvä talous tarvitsee hyvät suitset ohjastamaan oikeaan suuntaan. Tue työtämme vihreän maiseman puolesta. Osallistu kampanjointiin. Liity TalousVihreisiin, ja tue kampanjatyötämme lahjoituksin. Paras aika lahjoittaa vaalityöhön on nyt. Ei huomenna, ei eilen, vaan nyt.” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” text_font_size=”21px” text_line_height=”1.8em” text_font_last_edited=”off|desktop” global_colors_info=”{}”]

Hyvä talous tarvitsee hyvät suitset ohjastamaan oikeaan suuntaan

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Kun liityt tai lahjoitat TalousVihreille, sitoudumme hakemaan pysyvää suojelua metsä-alalle. Mikä olisi konkreettisempi tapa suojella ympäristöä? Yhteistyökumppanimme on varannut tähän tarkoitukseen Kainuusta Korpikeidas metsätilan. Ja suojelualue kasvaa jokaisella jäsenellä ja jokaisella eurolla. Osallistu nyt. Yhdessä muutamme maailmaa.” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” text_font_size=”21px” text_line_height=”1.8em” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

Kun liityt tai lahjoitat TalousVihreille, autat samalla suojelemaan metsäaluetta. Mikä olisi konkreettisempi tapa suojella ympäristöä? Yhteistyökumppanimme on varannut tähän tarkoitukseen Kainuusta Korpikeidas metsätilan. Ja suojelualue kasvaa jokaisella jäsenellä ja jokaisella eurolla. Osallistu nyt. Yhdessä muutamme maailmaa.