Lahjoituskampanja

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” background_video_mp4=”https://www.talousvihreat.fi/content/uploads/2022/09/vh6-1.mp4″ min_height=”20%” custom_padding=”||5%||false|false” custom_css_main_element=”height:100%;” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” width=”100%” max_width=”2264px” custom_css_main_element=”height: 100%|| ” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text admin_label=”Eikö olisi kiva jättää vihreät metsät ja puhtaat mökkirannat lapsille ja lapsenlapsille ?” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” header_font_size=”72px” width=”100%” min_height=”1000px” custom_padding=”37%||||false|false” custom_css_main_element=”height: 100%;” header_text_shadow_style=”preset5″ header_text_shadow_blur_strength=”0.06em” global_colors_info=”{}”]

Mahdollisuus osallistua vihreämpään tulevaisuuteen

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”TalousVihreät näkee ettei taloutta voi olla ilman ympäristöä. Eikä ympäristöä ilman toimivaa taloutta. Hyvä talous tarvitsee hyvät suitset ohjastamaan oikeaan suuntaan. Tue työtämme vihreän maiseman puolesta. Osallistu kampanjointiin. Liity TalousVihreisiin, ja tue kampanjatyötämme lahjoituksin. Paras aika lahjoittaa vaalityöhön on nyt. Ei huomenna, ei eilen, vaan nyt.” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” text_font_size=”21px” text_line_height=”1.8em” text_font_last_edited=”off|desktop” global_colors_info=”{}”]

Hyvä talous tarvitsee hyvät suitset ohjastamaan oikeaan suuntaan

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Kun liityt tai lahjoitat TalousVihreille, sitoudumme hakemaan pysyvää suojelua metsä-alalle. Mikä olisi konkreettisempi tapa suojella ympäristöä? Yhteistyökumppanimme on varannut tähän tarkoitukseen Kainuusta Korpikeidas metsätilan. Ja suojelualue kasvaa jokaisella jäsenellä ja jokaisella eurolla. Osallistu nyt. Yhdessä muutamme maailmaa.” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” text_font_size=”21px” text_line_height=”1.8em” global_colors_info=”{}”]

Kun liityt tai lahjoitat TalousVihreille, autat samalla suojelemaan metsäaluetta. Mikä olisi konkreettisempi tapa suojella ympäristöä? Yhteistyökumppanimme on varannut tähän tarkoitukseen Kainuusta Korpikeidas metsätilan. Ja suojelualue kasvaa jokaisella jäsenellä ja jokaisella eurolla. Osallistu nyt. Yhdessä muutamme maailmaa.

[/et_pb_text][et_pb_cta button_url=”https://www.vihreat.fi/vaikuta/lahjoita/lahjoita-yhdistyksille/?kieli=fi&yhdistys=172″ button_text=”Osallistu” admin_label=”Lahjoita -nappi” module_id=”lahjoita1″ _builder_version=”4.19.5″ _module_preset=”default” background_color=”RGBA(255,255,255,0)” custom_button=”on” link_option_url=”https://www.vihreat.fi/vaikuta/lahjoita/lahjoita-yhdistyksille/?kieli=fi&yhdistys=172″ box_shadow_style_button=”preset1″ global_colors_info=”{}”][/et_pb_cta][et_pb_image src=”https://www.talousvihreat.fi/content/uploads/2022/09/sotkamo2-1024×768.jpeg” title_text=”sotkamo2″ align=”center” admin_label=”Sotkamo2 kuva” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][et_pb_text admin_label=”H2 Mistä oikein on kyse?” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” header_2_font_size=”46px” header_2_text_shadow_style=”preset5″ header_2_text_shadow_horizontal_length=”0.02em” header_2_text_shadow_vertical_length=”0.04em” header_2_text_shadow_color=”#808080″ global_colors_info=”{}”]

Mistä oikein on kyse?

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Mareal-invest Oy (y-tunnus 0761716-9) %22Sponsori%22, sitoutuu hakemaan pysyvää suojelua osalle omistamastaan, Kainuussa sijaitsevasta Korpikeidas-nimisestä metsätilasta (765-497-145-3), mikäli lahjoituksia kertyy vähintään 5 000 € edestä. Suojeltava alue sijaitsee tilan metsäkuviolla 5, 9 ja 1 (tässä järjestyksessä), ja sen koko määritetään kertyneiden lahjoitusvarojen määrän mukaan siten, että jokainen 20 € lahjoitus ja jäsenyys vastaa 10 m2 pinta-alaa. Alue rajataan aina kuvion reunasta alkaen mahdollisimman yhtenäisenä alueena, käsittäen suurimmillaan kyseiset metsäkuviot kokonaisuudessaan, pinta-alaltaan noin 1,1 hehtaaria. Pinta-alan loppuessa kesken tiedossa on toinen metsäalue.Sponsori lupaa ilmoittaa 30.11.2022 mennessä kertyneiden varojen mukaisen alueen käynnissä olevaan Luontolahja-kampanjaan, jossa valtio sitoutuu suojelemaan vastaavan kokoisen alueen valtion maita.Viranomaisten päätöksistä asiassa emme voi ottaa vastuuta. Lupaus koskee suojeluhakemuksen jättämistä ilman vastiketta.” _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”]

Saadut varat käytetään 100 % vaalityöhön ja yhteistyökumppani lahjoittaa suojelun.

Yhteistyökumppanimme Mareal-invest Oy (y-tunnus 0761716-9) on sitoutunut hakemaan pysyvää suojelua osalle omistamastaan, Kainuussa sijaitsevasta Korpikeidas-nimisestä metsätilasta (765-497-145-3), mikäli lahjoituksia kertyy vähintään 5 000 € edestä. Suojeltava alue sijaitsee tilan metsäkuviolla 5, 9 ja 1 (tässä järjestyksessä), ja sen koko määritetään kertyneiden lahjoitusvarojen määrän mukaan siten, että jokainen 20 € lahjoitus ja jäsenyys vastaa 10 m2 pinta-alaa. Alue rajataan aina kuvion reunasta alkaen mahdollisimman yhtenäisenä alueena, käsittäen suurimmillaan kyseiset metsäkuviot kokonaisuudessaan, pinta-alaltaan noin 1,1 hehtaaria. Metsätila sijaitsee luonteeltaan erämaisen Kärnänjoen varrella noin 2 km Hiidenportin kansallispuistosta länteen.

Yhteistyökumppani lupaa ilmoittaa 30.11.2022 mennessä kertyneiden varojen mukaisen alueen käynnissä olevaan Luontolahja-kampanjaan, jossa valtio sitoutuu suojelemaan vastaavan kokoisen alueen valtion maita.

Yhteistyökumppanimme sitoutuu jättämään suojeluhakemuksen yllä olevin edellytyksin ja pidättäytymään metsätaloustoimista alueella. Lopullisen päätöksen suojelualueen perustamisesta tekevät viranomaiset.

Helmikuun jatkoaika

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”8.2.2023 : Lahjoituksia tuli, jäseniä tuli, maata tuli suojeltua, mutta kumppani päätti jatkaa kampanjaa. Ilmeisesti jotain on tullut tehtyä oikein.Halusitko kaverisi mukaan kampanjaan? Olisiko kiva että muut tekevät hartiavoimin töitä ja itse saa nojata taaksepäin tuolissa tyytyväisenä itseensä? Tästä napista se onnistuu:” _builder_version=”4.19.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”]